ZA DVA MESECA 140.000 POZIVA NA BROJ 11-0-11 Usijale se linije Servisnog centra Grada Beograda na kom su objedinjena gradska preduzeća
OTKAKO je sredinom marta otvorena jedinstvena telefonska linija Servisnog centra grada Beograda, sugrađani su broj 11-0-11 pozvali više od 140.000 puta.
Kako za naš list otkrivaju u Sekretarijatu za inspekciju, nadzor i komunikaciju, prijave koje Beograđani najčešće podnose tiču se raznih vrsta komunalnih problema, a najviše poziva usmereno je ka JP "Gradsko stambeno" i JKP "Parking servis".
Na ovom objedinjenom broju nalaze se info-službe svih gradskih preduzeća, te sugrađani više ne moraju da zovu nekoliko brojeva i utvrđuju ko je nadležan za koji problem. Dovoljno je da, kada pozovu 11-0-11, izaberu oblast u kojoj im treba pomoć i da sačekaju da se operater javi. Kada službenik zabeleži problem, ima rok od 72 sata da javi sugrađaninu kada će i kako njegova nedaća biti rešena.
- Prema prirodi samog problema, određeni broj prijava može biti rešen u kratkom roku, dok je za druge neophodan duži vremenski period, jer to podrazumeva vođenje određenih postupaka čiji su rokovi jasno definisani propisima i zakonima iz konkretnih oblasti - ističu u Sekretarijatu za inspekciju, nadzor i komunikaciju. - To ne sprečava operatere Servisnog centra da građane izveste o tome koja je služba preuzela neku prijavu, te da daju podatke o toku postupka.
Iz Grada poručuju da, s obzirom na broj poziva koji su operateri primili od početka rada, može se zaključiti da su Beograđani prihvatili novi način komunikacije sa prestoničkom upravom, te da je ovaj sistem mnogo efikasniji.
ZA "BELE" 102 OBJEKTA
PRE desetak dana, Grad je raspisao javnu nabavku za 102 objekta širom prestonice, gde će biti smešteni pripadnici Beogradske službe javnog reda, odnosno "beli".
- Raspisana je javna nabavka i radimo na dovođenju infrastrukture za buduće stanice Beogradske službe javnog reda, a ponudićemo i beogradskoj policiji da tu mogu da borave i njihovi pripadnici. Živimo, nažalost, u nebezbednom svetu i zato je aspekt bezbednosti sve važniji - nedavno je rekao gradonačelnik Šapić.
Servisni centar otvoren je pre dva meseca, na inicijativu gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića, kako bi komunikacija sa građanima i rešavanje problema bili što efikasniji. Ranije su info-službe gradskih preduzeća radile do 16 časova, a broj 11-0-11 otvoren je 24 sata, svakog dana u godini. Plan je da se do kraja godine uključe sve ustanove u gradu, među kojima su i ustanove kulture i sportski centri.
STEPA KOD JEDRENA OSVETIO UGLjEŠU I VUKAŠINA: Pre 85 godina u Čačku preminuo vojvoda Stepa Stepanović, veliki srpski vojskovođa
BRIŽLjIVO upakovane dve nagorele voštanice i jedna raskošna osmanska sablja pronađene u skromnoj sobi Stepe Stepanovića posle njegove smrti 27. aprila 1929. otkrile su da veliki vojskovođa nije smatrao pobede na Ceru i Solunskom frontu najvažnijim bitkama koje je vodio, već osveta srednjovekovnih srpskih vitezova izginulih u Maričkoj bici.
28. 04. 2024. u 06:30
REZOLUCIJOM O SREBRENICI PRIKRIVAJU SVOJE ZLOČINE: Nemačka istorijski falsifikat potura na godišnjicu oslobođenja Dahaua, fabrike smrti
NEMAČKA koja je glavni sponzor sarajevske „Rezolucije o Srebrenici“ pokušava da progura taj cinični istorijski falsifikat kroz Generalnu skupštinu UN u vreme jedne tragične godišnjice, oslobođenja koncentracionog logora Dahau, nespornog svedočanstva o najvećem genocidnom programu u istoriji čovečanstva čiji je autor – Nemačka.
28. 04. 2024. u 07:00
IZBACIO JE IZ STANA ZBOG DRUGE: Kako je pukla veza Katarine Radivojević i Olivera Mandića
NjIHOVA desetogodišnja veza se rasula u paramparčad kad se u životu Olivera Mandića pojavila 22 godine mlađa dama.
28. 04. 2024. u 12:13
Komentari (2)