МУКЕ БЕОГРАЂАНА ЗБОГ РЕКЛАМА НА СТАКЛИМА ВОЗИЛА: На "брендираним" трамвајима се не разазнају врата

С. Б. МИЛОШЕВИЋ

13. 08. 2020. у 08:30

ЗБОГ реклама на возилима јавног превоза неретко се догоди да путници омаше станицу. Када се на стајалишту појави брендирани трамвај "шпанац", суграђани не разазнају где су врата и где треба да стисну тастер за њихово отварање. Иако је инспекцији стигла само једна пријава, на прошлој седници Скупштине града изменама и допунама Одлуке о јавном линијском превозу, појашњене су одредбе о рекламирању.

МУКЕ БЕОГРАЂАНА ЗБОГ РЕКЛАМА НА  СТАКЛИМА ВОЗИЛА: На брендираним трамвајима се не разазнају врата

Фото З. Јовановић

У одлуци се наводи да: рекламе и други натписи не смеју се налазити на стакленим површинама, било да се могу или не могу отварати, као ни на местима која заклањају видик или прекривају прописане ознаке и обавештења о превозу.


Упркос томе, Београђани који користе јавни превоз сведоци су непоштовања ових одлука, пошто је доста возила на улицама која су покретне рекламе, "брендирани" од пода до плафона.


Из Секретаријата за јавни превоз кажу да "у делу који се односи на постављање реклама на возилима није ништа промењено у односу на Одлуку из 2016. године, осим што је појашњено шта тачно значи да није дозвољено постављање реклама на стакленим површинама, као ни на чеоном и задњем делу возила".


Кажу и да је за контролу ове одлуке надлежан Секретаријат за инспекцијске послове.
- Саобраћајни инспектори Секретаријата за инспекцијске послове у току ове године примили су само једну представку, почетком јула, која се односи не рекламирање на стакленим површинама возила јавног линијског превоза.

Представка се односила на три возила на линији 31, па је превознику издато решење да уклони рекламе са стаклених површина. Превозник је на решење поднео жалбу Градском већу. Управни поступак је у току - кажу у Секретаријату за инспекцијске послове.


И трамваји и возила на линији 31, власништво су ГСП "Београд". Чињеница је да ни приватни превозници нису имуни на зараду од реклама.


У ГСП, понуде за закуп спољашњости возила ради истицања рекламног садржаја достављају се од 1. до 15. у месецу, и од 15. до краја месеца. Ко да највећу понуду добија простор за рекламирање.

ЗГЛОБНИ АУТОБУСИ И ТРАМВАЈИ


ЗА МЕСЕЦ дана рекламирања на целој површини "шпанца", треба издвојити 81.000 динара, за пола скоро 51.948 динара, а за четвртину 36.450 динара. Рекламирање на "катама" је 24.300, односно 15.752, и 10.935 динара.


Истицање реклама на зглобним аутобусима и тролејбусима за месец дана је 22.680 динара за целу покривеност, 14.742 за половину и 10.206 за четвртину.
Цена за соло аутобусе и трамваје је 16.200, 10.530, односно 7.290 динара за четвртину покривености возила.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ЗАСТРАШУЈУЋЕ УПОЗОРЕЊЕ ТРАМПА: Трећи светски рат би могао избити пре председничких избора у САД

ЗАСТРАШУЈУЋЕ УПОЗОРЕЊЕ ТРАМПА: Трећи светски рат би могао избити пре председничких избора у САД

БИВШИ амерички председник Доналд Трамп изјавио је да би за пет месеци преосталих до избора у САД могао да избије трећи светски рат због неспособности актуелног америчког руководства.

18. 05. 2024. у 09:45

КАКО ЈЕ КОСОВО И МЕТОХИЈА ДОБИЛО ИМЕ? Различито порекло и велика симболка - назив користе САМО СРБИ

КАКО ЈЕ КОСОВО И МЕТОХИЈА ДОБИЛО ИМЕ? Различито порекло и велика симболка - назив користе САМО СРБИ

КОСОВО и Метохија веома су значајан део српске историје и традиције, али ретки су они који знају како је тако важно поднебље нашег постанка и идентитета добило име. Обе речи у називу нађе јужне покрајине имају различито порекло и велику симболику.

18. 05. 2024. у 11:47

Коментари (19)

ЛЕТОВАЊЕ ОД 380 ЕВРА: Хит понуда - авионом на 8, 11 или 12 дана на овој дестинацији (ФОТО)