Снажан раст продаје у свим подручјима и на свим тржиштима

Промо

25. 07. 2023. у 14:16

Расту сва пословна и дистрибутивна подручја; цене сировина, пакерског материјала, енергената, те логистичких услуга и даље изразито високе

Снажан раст продаје у свим подручјима и на свим тржиштима

Атлантик Штарк

Атлантиц Група је у првих шест месеци 2023. године забележила приход од продаје у износу од 459,7 милиона евра, што у односу на исти период прошле године представља раст од 15,8 одсто. Добит пре камата, пореза и амортизације (ЕБИТДА) остала је на нивоу прве половине прошле године и износи 44,4 милиона евра, док је нето добит мања за 5,5 одсто и износи 20,9 милиона евра.

“У првом полугодишту 2023. Атлантиц Група је остварила снажан раст продаје у свим пословним и дистрибутивним подручјима и на свим важнијим тржиштима. Наведени раст у великој мери је компензовао негативан утицај и даље високих цена сировина и пакерског материјала, логистичких и других услуга као и енергената. Осим тога, на благи пад профитабилности утицао је и значајан пораст трошкова запослених, што је последица повец́ања плата извршених у протеклој години. Посебно смо задовољни јачањем дистрибутивних темеља ширењем принципалске мреже у Словенији као и отварањем модерног ЛДЦ-а у Северној Македонији, перспективом раста у категорији кафе на тржишту Србије и резултатима лансирања нових производа”, истакао је председник Управе Атлантиц Групе Емил Тедески.

Слатко и слано, Пића и Донат предњаче у расту

Највећи раст од 32,2 одсто остварило је Стратешко пословно подручје (СПП) Слатко и слано, чији су водећи брендови Смоки и Најлепше жеље, и то под утицајем оптимизације асортимана, појачаних маркетиншких активности као и успешног лансирања нових производа. Следи га СПП Пиће с носећим брендом Цедевита и растом од 20,0 одсто, такође с успешним лансирањем нових Цедевита витаминских вода, и Пословно подручје (ПП) Донат са растом од 15,7 одсто. Међу дистрибутивним подручјима предњаче Хрватска са растом од 19,8 одсто, Србија са растом од 19,1 одсто и Северна Македонија са растом од 18,0 одсто.

У укупној продаји Атлантиц Групе принципалски брендови учествују са 27,5 одсто, фармацеутски ланац Фармациа чини 9,2 одсто, док сопствени брендови чине 63,3 одсто прихода од продаје. Кафа се са уделом од 20,4 одсто у укупном приходу од продаје истиче као највећа појединачна категорија.

Отворен нови логистичко дистрибутивни центар у Скопљу, на ЛДЦ-у Загреб прва соларна електрана

У првој половини године Атлантиц Група је с Групом Подравка договорила сарадњу која даје одличне резултате, а подразумева Атлантицову дистрибуцију Подравкиних производа на аустријском тржишту, уз истовремену Подравкину дистрибуцију Атлантицовог асортимана на тржишту САД-а. У Словенији је остварен значајан искорак у развоју пословања сарадњом с новим принципалом Халеон (Сенсодyне, Цорега, Пародонтаx, Аqуафресх), док је у Скопљу дугорочни развој загарантован закључењем инвестиције вредне 12 милиона евра у новоотворени логистичко дистрибутивни центар. У мају је Атлантиц предао обавезујућу понуду за куповину Страусс Адриатица, компаније на српском тржишту познате по брендовима Донцафе и Ц кафа, а закључење трансакције подложно је претходном одобрењу Комисије за заштиту конкуренције у Републици Србији. На хрватском тржишту кренула је производња зелене енергије изградњом прве сунчане фотонапонске електране на централном логистичко дистрибутивном центру Загреб, чиме се смањује емисија угљен-диоксида за 3.250 тона годишње.

Од важнијих корпоративних догађаја треба истаћи избор досадашњег члана Надзорног одбора Зорана Вучинића на место председника НО. Такође, према одлуци Главне скупштине из јуна, у јулу је акционарима Атлантиц Групе исплаћена дивиденда у износу од једног евра по акцији, односно укупно 13,3 милиона евра.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ЊУЈОРК ТАЈМС: Руси прешли северну границу таквом брзином и снагом, Украјинци били потпуно изненађени

ЊУЈОРК ТАЈМС: Руси прешли северну границу таквом брзином и снагом, Украјинци били потпуно изненађени

ОФАНЗИВА руских снага на харковском правцу показала се толико брзом и снажном да им оскудне одбрамбене структуре Украјине нису постале препрека, а осиромашени редови украјинских оружаних снага нису били спремни да бране своје положаје, пише Њујорк тајмс.

19. 05. 2024. у 07:38

КАКО ЈЕ КОСОВО И МЕТОХИЈА ДОБИЛО ИМЕ? Различито порекло и велика симболка - назив користе САМО СРБИ

КАКО ЈЕ КОСОВО И МЕТОХИЈА ДОБИЛО ИМЕ? Различито порекло и велика симболка - назив користе САМО СРБИ

КОСОВО и Метохија веома су значајан део српске историје и традиције, али ретки су они који знају како је тако важно поднебље нашег постанка и идентитета добило име. Обе речи у називу нађе јужне покрајине имају различито порекло и велику симболику.

18. 05. 2024. у 11:47

Коментари (0)

ШОК: Фудбалер Србије се опростио од репрезентације