НАЈВЕЋИ проблем купаца у Србији већ годинама је лош квалитет обуће, посебно спортске. Покушаји потрошача да потраже правду након одбијене рекламације због неадекватне употребе, углавном се завршавају на њихову штету.

helenita

18.12.2020. 06:58

Prelepljuju deklaracije uvozne obuće čak i one koja jeste za kišu :) Obratite pažnju-kod nas samo za gumene čizme možete videti deklaraciju da je za vlažno vreme (prave gumenjake od 100 posto gume), sve ostalo je po njima za suvo vreme (čak i kad proizvođač kaže suprotno) da bi se zaštitili od reklamacija. Dakle po gospodi, ako najave kišu danas krenite u njihovoj obući, ali kad vidite da se smrkava i promiče kiša hitro vadite gumenu obuću iz šteka i nastavljate u njoj. Naravno preobuvanje čim se razvedri :) Iskreno se nadam da će neko uporan i sa dosta love da ih već jednom raskrinka.

Bane

18.12.2020. 07:55

Nažalost, istina je. Prošle zime kupio Dokerice čizme za zimu koje su propustile na prvoj šljapkalici. Reklamacija odbijena iz razloga što na deklaraciji stoji informacija obuća za suvo vreme. Zimska čizma za suvo vreme?

sunce

18.12.2020. 08:48

Zahvaljujuci pisanju Novosti uspeo sam da resim reklamaciju. Zvali su da su prihvatili reklamaciju. Jos jednom hvala Vecernjim novostima i potrosackoj korpi. Hvala Novostima sto se i preko njih cuje glas malih ljudi u borbi protiv velikih sistema da ostvarimo svoja prava.

Bilja

18.12.2020. 08:53

Mi smo tskodje posle pet meseci patika koje je dete nosilo samo u sali za fizicko odbijeni posle tri uzastopne reklamacije,samo su nam rekli da je noseno u vlaznoj sredini pored toga sto smo nagovestili da je dete samo za fizicko koristilo patike sramota od njih.

Ne zadovoljni kupac Planeta sportom

18.12.2020. 09:19

Planeta nikada ne priznaje reklamaciju bez obzira od kog su proizvodjaca... Oni su poznati po tome!!! Ja sam u novembru prosle godine sinu kupila zimske cizme, kozne, marke New balance na kojima je bilo utisnuto H2O. Dete ih nije nosilo ni mesec dana, snega takoreći nije ni bilo, a pri tom nam je stan od skole udaljen ne punih 5 minuta. Jedna mu je cipela pukla sa spoljne strane, na prevoju kod prstiju. Reklamacija nije uvazena ni nakon drugog reklamiranja. Kazu nisu održavane adekvatno i nisu nosene u adekvatnim uslovima, a na cipelama utisnuto H2O, sto znaci da su namenjene za nozenje po kisi i snegu... Planeta je najgora sto se reklamacija tice!!!

Razočarani kupac

18.12.2020. 09:55

Ja sam imala loše iskustvo sa sport vision proizvodom,kada sam kupila duks-jaknicu ćerkici,koja je posle samo 2 nošenja verovatno zbog osetljivog materijala a to nisu naveli i upozorili(samo zato jer je nosila školski ranac na ledjima)došlo do oštećenja tkanine,sto je van pameti,platiti skupo a ne dobiti kvalitet i 2 puta vec odbiti reklamaciju??? Rec je o brendu under armour,razočarenje i razmisliću da li ću više kupiti nešto u njihovim radnjama.Razmislite i vi!

Vanja

18.12.2020. 12:13

Patike kupljene u Buzz 11.08.2020 date na reklamaciju 08.09.2020 i kažu fizicko ostećenje , obzirom da smo kupili 3 para skupih patika u roku tih tri dana zaista nisam sigurna kako je moglo da se mehanički ostete jer nisu nosene dva ti puta. Pisala sam email sport vision kompaniji jer su oni isto jedva su se udostojili da odgovore posle dve ,ili vise nedelja uz mojih jos pisanih. Sa advokaticom sam razgovarala kaže da tuzba ide u Beograd i da stalno mora da se tsmo pojavljujes i kao ne isplati se da se ganjas sa njima. Trnutno imamo patike gde se ispumpao vazdusni djon isto tada kupljene i ne razmisljam da ih nosim na reklamaciji jer sta god da sam nosila i ko god od mojih prijatelja ali baš ni jedna reklamacija nije prihvacena. Iako sam stalna musterija i za manje od godinu dana kupila 7pari skupih patika reklamacija se ne uvazava. U meilu sam im poslala i sve račune da kao stalna musterija imam valjda mogucnosti popravke ali ne vredi. Znam da imaju jakog coveka i zato nista im niko ne moze, a daju garanciju 2 god samo neznam na šta. Znsm da nije u pitanju Planeta ali i konkurencija nista nije bolja. Kako mi kao gradjani i potrosaci imamo pravo???? Iskreno postavljam pitanje ali ne znam kome. Hvala! Ako uopste i neko procita ?

Jasmina

18.12.2020. 15:32

Isto se desilo i meni, patike nisu bile jeftine, pisalo je da su za košarku, kupljene početkom juna, a već u septembru se đon izlizao, popucala koža na prevoju, odlepio se đon u predelu prstiju i sve to na obe patike. Odgovor na reklamaciju je bio da se to drsilo zbog neadekvtnog korišćenja i boravka u vlažnoj sredini. Govorimo o junu, julu i avgustu... pri tom se kosarka igra ili u sali ili na terenu za košarku... iako sam se žalila na odgovor, po drugi put su odbili sa potpuno istim tekstom. Planeta sport, zbogom!!!

Sonja

19.12.2020. 06:39

Najlosije iskustvo imam sa Oppositom.Cipele su se odlepile posle 3 dana i oni vecaju 15 dana kao da se radi o zivotnoj prekretnici,na kraju mogu zameniti samo za iste,a te iste su isto loseg kvaliteta kao i prethodne

Damjan

19.12.2020. 09:48

Što se tiče cene meni je odbijena reklamacija posle 7-8 meseci u Intersportu za patike za trčanje koje važe za kvalitetne "Mizuno", a koje su u punoj ceni bile 18000, kupljene na popustu za 12500 uz obrazloženje da ta patika nije za moju nogu. Problem je bio taj da se od 2 sloja mrežice kod prsta na unutrašnjem stvorila rupa. Naravno da naglasim da mi se na drugim mojim patikama solidno jeftinijim to nije dešavalo nikad. Toliko o tome da nije do proizvođača.

Zoran Petrović

24.12.2020. 16:21

Mi se sudimo sa Planetom zbog dečijih patika. Traje.. Čekamo sledeće ročište. Oni moraju da dokažu prvih 6 meseci od kupovine da je nepravilno korišćeno... Nisu uspeli na 1. ročištu...

Dragana

28.11.2021. 13:25

Da. Planeta Sport ne pruža kupcima nikakvu mogućnost za reklamaciju, zapravo vi reklamirate ali se ništa ne prihvata. Odgovori su da su letnje patike nošene po vlažnom vremenu i ako su kupljene u junu a reklamacija je u avgustu, zatim obuvane su bez odpletravanja pertli.... Itd... Planeta Sport ne pruža nikakvu zaštitu potrošačima...Štiti samo i jedino sebe... Ne garantuje ništa.