"NOVOSTI" VAŽAN FAKTOR U PROMOCIJI TURIZMA: Direktorka marketinga naše kuće na panelu na Prvom Turističkom samitu u centralnoj Srbiji

Novosti online

31. 10. 2023. u 19:11

DIREKTORKA marketinga "Večernjih novosti" Marina Filipčev bila je učesnik panela na Prvom Turističkom samitu u centralnoj Srbiji koji se održava u Vrnjačkoj Banji.

НОВОСТИ ВАЖАН ФАКТОР У ПРОМОЦИЈИ ТУРИЗМА: Директорка маркетинга наше куће на панелу на Првом Туристичком самиту у централној Србији

Foto: Novosti

- Mediji su osnovni kanali komunikacije kada je u pitanju turistička ponuda, s jadne strane onih koji ih kreniraju i s druge strane onih koji su potencijalni korisnici. Iz našeg iskustva ljudi dosta vole da putuju po Srbiji i mi kao "Večernje novosti" smo tu jako važan faktor jer promovišemo dosta turističkih ponuda naše zemlje. Među najčitanijim teksovima na našem portalu upravo su tekstovi vezani za promociju destinacija u našoj lepoj zemlji koje do korisnika dolaze organski bez ikakvih plaćenih kampanja  - rekla je Filipčev i pojasnila  da print ne gubi u trci sa digitalom već da su to dva različita medija komunikacije sa različitim starosnim kategorijama.

Na pitanje da šta je u medijima poželjnije baneri, pr teksotvi ili nešto treće navodi da to zavisi isključivo od klijenta i cilja koji želi da postigne.

Foto: Novosti

 

- Po svim istraživanjima čitaoci "Novosti" dosta vole da putuju i imaju sredstava da ta putovanja sebi priušte, pa ukuliko ste dobro obradili temu na inspirativan način i pokrili sve dobrim video-sadržajem, onda ste na dobitku jer naša publika će to prepoznati - kaže Filipčev i objasnila da svako od klijenata ima svoju ciljnu grupu: - TikTok je za dosta mlađe, print za starije, sajt je nešto kroz šta bi možda trebalo promovisati najviše tog sadržaja, to je osnovni kanal, tu se čitaoci zainteresuju te na osnovu prve impresije odu da pogledaju kakvi se aranžmani nude i na taj način se pravi interakcija.

Na pitanje da li će print nestati Filipčev kaže: - Neće, to nisu još trendovi ni u svetu.

Kao savet hotelima kako da povećaju broj noćenja, ističe bi trebalo da se turističke organizacije povežu sa brendovima kojima veruju čitaoci, te da se na taj način uspostavi komunikacija.

- Ako ste vi brend koji postoji 70 godina kao što je to slučaj sa "Večernjim novostima" jer je ovo godina našeg jubileja, ako vas čita preko 2,5 miliona ljudi mesečno onda ste vi početna tačka koja povezuje hotete i turističke organizacije sa potencijalnim klijentima, odnosno naših čitaoca.

Podsetimo, više od 40 panelista, relevantnih stručnjaka iz oblasti turizma, privrede, hotelijerstva, marketinga i gastronomije otvoriće teme od značaja za ovaj resor: ljudski kadrovi kao osnov razvoja turizma, i primena modernih tehnologija i inovacija u turizmu.

Dvodnevna manifestacija okupiće i brojne izlagače domaće proizvodnje,vinarije i destilerije, a prisustvovaće i studenti Fakulteta za hotelijerstvo i turizam iz Vrnjačke Banje i Beograda, i đaci završne godine srednje Turističke škole. Posebnim programima će biti predstavljeno žensko preduzetništvo, kao i udruženja dijabetičara i osoba sa posebnim potrebama.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

ŠEŠELJ O ČUDNOJ IZJAVI PREDSEDNIKA UKRAJINE: Niko ne shvata ozbiljno to što Zelenski govori