Politika
DA OSTANEMO I OPSTANEMO ČUVAJUĆI KIM: Srpska lista čestitala je danas Vaskrs
05. 05. 2024. u 15:28
PETKOVIĆ: Na Kosovu ugroženo sve srpsko, Hristova pobeda za nas je nada
05. 05. 2024. u 09:20
Tenis
NOVAKU ĐOKOVIĆU ŠIROM OTVORENA VRATA DO TITULE: Najveći rival mu se ozbiljno povredio
05. 05. 2024. u 18:17 >> 18:20
ĐOKOVIĆ USKORO OPET NA TERENU: Poznato kad Novak dobija rivale za masters u Rimu
05. 05. 2024. u 11:21
KAKAV MEČ U MADRIDU: Švjontek i Sabalenka odigrale spektakularno finale
05. 05. 2024. u 10:22
Fudbal
SELEKTOR STOJKOVIĆ TRLJA RUKE: Srpski vezista pogodio u pobedi njegovog tima
05. 05. 2024. u 16:58
RUSI ŽESTOKO UDARILI PO SRBINU: "Ko je taj Saša Ilić? Šta je on uradio u karijeri"?
05. 05. 2024. u 16:13
BIVŠI IGRAČ ZVEZDE LEĆEOV SPASILAC: Nikola Krstović doneo bod ekipi na Sardiniji (VIDEO)
05. 05. 2024. u 14:54
NA OVO SE ČEKALO ŠEST GODINA: PSV postao 25. put šampion Holandije (FOTO)
05. 05. 2024. u 14:29
Kalesu
28.01.2021. 11:36
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.