PANDEMIJA PROMENILA NAVIKE: Blizu dve trećine Evropljana prvi put kupovalo hranu "iz fotelje"

B.B.

24. 01. 2021. u 07:15

ČAK 63 odsto građana Evropske unije je, prošle godine po prvi put naručilo hranu i namirnice preko interneta. Iako je pandemija "KOVID19", uticala na novi način kupovine, većina korisnica će nastaviti da kupuje "iz fotelje", pokazalo je jedno istražiavnje. preferiraju takvu kupovinu u odnosu na klasičan šoping.

ПАНДЕМИЈА ПРОМЕНИЛА НАВИКЕ: Близу две трећине Европљана први пут куповало храну из фотеље

Ilustracija / Foto Depositphotos

Njih 52 odsto smatra da su  onlajn popusti, akcije i kuponi, veoma bitni kada je ušteda u pitanju. Trećina korisnika interneta u Evropi je naručila neki prehrambeni proizvod onlajn, a ovaj broj će sigurno rasti, budući da su mere protiv pandemije na snazi u svim evropskim zemljama.

 Amazon, koji je lider u onlajn prodaji, zabeležio je rast prodaje namirnica za više od 300 odsto, a osnivač Džef Bezos je za, manje od godinu dana, uvećao svoje bogatstvo za neverovatne 72 milijarde dolara.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Dve zvezde – jedno spektakularno veče!  Da zagreje i preokrene budućnost

Dve zvezde – jedno spektakularno veče! Da zagreje i preokrene budućnost

Reflektori srpske prestonice sinoć su bili upereni u dve zvezde - legendarnog Zdravka Čolića i zaista jedinstvenu, potpuno novu zvezdu među uređajima za zagrevanje duvana - Ploom! U prepunoj hali 5 Beogradskog sajma, pred više od 1.500 ljudi i uz dobro poznate hitove kao što su "Ti si mi u krvi", "Čija je ono zvezda“ i "Tebe čuvam za kraj", JTI, prva i jedna od najvećih japanskih investicija i cigaretna kopanija broj jedan u Srbiji, lansirala je Ploom X Advanced - najsavremeniji uređaj za zagrevanje duvana sa inovativnom i jedinstvenom HeatFlow tehnologijom usavršenom u Japanu.

10. 05. 2024. u 16:45

Komentari (0)

NEMAMO MI TAMO ŠTA DA TRAŽIMO: Poznata pevačica pozvala na POVLAČENJE Srbije sa Evrovizije