POPLAVA U PARTIZANSKOJ ULICI U NOVOM SADU: Do jutra je sva voda otekla sa ove lokacije
U SITUACIJI kada je sinoć usled naglih i obilnih padavina jedan deo Novog Sada bio pod vodom, a sa poplavama su suočeni delovi Srbije i čitav region, tendenciozno je i zlonamerno dovoditi u pitanje kvalitet radova izvedenih prilikom rekonstrukcije železničkog nadvožnjaka u Partizanskoj ulici u Novom Sadu.
Svi radovi na izgradnji novog nadvožnjaka u Partizanskoj ulici u Novom Sadu, u okviru projekta brze pruge Novi Sad – Subotica, urađeni su prema projektu, uključujući rešavanje problema odvođenja atmosferskih voda, sa kojim se ovaj deo grada godinama unazad susretao.
Prilikom izgradnje železničkog nadvožnjaka na brzoj pruzi u Partizanskoj ulici u potpunosti je bio rešen dugogodišnji problem odvođenja atmosferskih voda, ali u situaciji velikih vremenskih neprilika i obilnih kiša, taj sistem jednostavno nije mogao da odjednom primi i odvede toliku količinu vode. Kao što to nije bilo moguće ni na drugim lokacijama u Novom Sadu, ali i u drugim delovima Srbije, kao ni u brojnim gradovima u regionu. Toliku količinu padavina u tako kratkom roku, jednostavno, ni jedan odvodni sistem nije u mogućnosti da odmah reši.
Tokom jučerašnjih pljuskova u Novom Sadu, u vremenskom periodu od svega 45 minutas, pala je ogromna količina kiše, što je izazvalo akumuliranje vode ispod više mostova i nadvožnjaka u ovom gradu, pa i ispod železničkog nadvožnjaka u Partizanskoj ulici. Situaciju sa poplavama sinoć u Novom Sadu otežala je na ovoj lokaciji i činjenica da se Partizanska ulica nalazi u nižim delovima grada, zbog čega su se tu sakupljale veće količine vode.
Količina vode koja je juče pala na Novi Sad na nivou je stogodišnjeg proseka, pa je postojeća kanalizacija tokom noći primala i odvodila vodu na teritoriji čitavog grada, pa i sa lokacije železničkog nadvožnjaka u Partizanskoj ulici.
Do jutra je sva voda otekla sa ove lokacije, nakon čega su komunalne službe Novog Sada koje su čitave noći radile i dežurale, očistile nanose mulja u kanalima i samoj ulici. Jutros je Partizanska ulica bila prohodna za drumska vozila, a saobraćaj je bio normalizovan.
Novoizgrađeni železnički nadvožnjak u Partizanskoj ulici u Novom Sadu jedan je od 58 novih objekata na brzoj pruzi Novi Sad – Subotica, uključujući i izgradnju ukupno 30 novih nadvožnjaka.
Pruga Novi Sad – Subotica duga je 108 kilometara. To je treća deonica pruge za velike brzine od 200 km/sat kroz Srbiju, od Beograda do državne granice sa Mađarskom.
Brza pruga Novi Sad – Subotica biće završena do kraja 2024. godine, nakon čega će međunarodni putnički vozovi između ova dva grada prema simulaciji putovati 42 minuta.
BONUS VIDEO - Dorćolski kej ponovo prohodan celom svojom dužinom i za pešake i za bicikliste
Preporučujemo
KATAKLIZMA U ITALIJI: Poplave pogodile 37 gradova - najmanje osam žrtava (VIDEO)
18. 05. 2023. u 09:04
NEOČEKIVANA IZJAVA BERBOKOVE O HARKOVSKOJ OBLASTI: Bolno priznanje nemačke ministarke
NEMAČKA ministarka spoljnih poslova Analena Berbok priznala je ozbiljne poteškoće za Oružane snage Ukrajine u Harkovskoj oblasti.
18. 05. 2024. u 12:12
ZASTRAŠUJUĆE UPOZORENjE TRAMPA: Treći svetski rat bi mogao izbiti pre predsedničkih izbora u SAD
BIVŠI američki predsednik Donald Tramp izjavio je da bi za pet meseci preostalih do izbora u SAD mogao da izbije treći svetski rat zbog nesposobnosti aktuelnog američkog rukovodstva.
18. 05. 2024. u 09:45
KAKO JE KOSOVO I METOHIJA DOBILO IME? Različito poreklo i velika simbolka - naziv koriste SAMO SRBI
KOSOVO i Metohija veoma su značajan deo srpske istorije i tradicije, ali retki su oni koji znaju kako je tako važno podneblje našeg postanka i identiteta dobilo ime. Obe reči u nazivu nađe južne pokrajine imaju različito poreklo i veliku simboliku.
18. 05. 2024. u 11:47
Komentari (0)