O ŽALBAMA ODLUČUJU DRUGA PREDUZEĆA: "Infostanu" stižu reklamacije zbog visine iznosa na računima

A. Z. K.

08. 05. 2023. u 18:14

IZNOSI na računima "Infostana" i plaćanje zaostalih obaveza, najčešći su razlozi da Beograđani podnesu žalbu ovom preduzeću. JKP "Infostan tehnologije" našlo se i na drugom mestu po broju pritužbi koje su stigle na adresu gradskog ombudsmana, a u toku 2022. godine bilo ih je 70.

О ЖАЛБАМА ОДЛУЧУЈУ ДРУГА ПРЕДУЗЕЋА:  Инфостану стижу рекламације због висине износа на рачунима

Foto Z. Jovanović

Iako se ovo preduzeće bavi objedinjenom naplatom komunalnih usluga, najčešće pritužbe zbog visokih računa završe na njihovoj adresi. Kako su za "Novosti" rekli u JKP "Infostan tehnologije", osim toga često se žale i zbog plaćanja zaostalih obaveza.

Zaštitnik građana se uključio

U TOKU prošle godine građani su se čak 70 puta obraćali zaštitniku građana i slali žalbe na rad JKP "Infostan tehnologije". Među podnescima najviše je bilo onih koji su se odnosili na visinu iznosa računa. Bilo je žalbi i zbog pokretanja postupka prnudnog izvršenja zbog naplate usluga, prijave i odjave korisnika komunalnih usluga, ali i onih koje su vezane za korišćenje subvencija prilikom plaćanja i ukidanja prava na subvencije.

- Mi na mesečnom nivou dobijamo naloge iz drugih komunalnih preduzeća u kojima su parametri potrošnje - rekli su u ovom preduzeću. - Ukoliko je korisnicima povećana potrošnja neke komunalne usluge na računu, oni mogu da ulože reklamaciju direktno tom preduzeću ili preko nas. Da li je reklamacija opravdana ili ne, ne odlučujemo mi već preduzeće čije su usluge tema žalbe. Često i zaostala dugovanja budu razlog da nam Beograđni pošalju pritužbe. Građani svakog meseca na svojim računima mogu i da vide celokupno dugovanje koje imaju. U slučaju da postoji dug, mi korisnicima pošaljemo opomene pred utuženje, kako bi dobili još osam dana da to namire, ali i da se ne izlažu dodatnim troškovima postupka prinudne naplate.

Iako o reklmacijama odlučuju druga komunalna preduzeća, u nameri da pruže pomoć Begrađanima, "Infostan" organizuje i "Otvorena vrata kod direktora". Sastanak sa rukovodstvom preduzeća treba da pomogne građanima da se o svojim problemima posavetuju i pronađu rešenje.

- Organizovanje ovih sastanaka, koji se održavaju svakog poslednjeg petka u mesecu, smatramo dobrim korakom kako bismo se približili građanima. Beograđani su prepoznali značaj ove inicijative, a dosadašnji prijem korisnika pokazao se kao veoma efikasan način rešavanja zahteva - rekli su u JKP "Infostan tehnologije".

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

UEFA U ŠOKU: Rusija se odlučuje na radikalan potez?