BEOGRADU je potrebno 7.006 taksi vozila, koja rade osam sati u toku dana po principu jedan automobil jedan vozač, a predviđeno je i osnivanje Odeljenja za monitoring i kontrolu rada taksi sistema.

Aca

04.01.2021. 17:22

Sve je to Ok!!!Ali pitam se gde je u celoj ovoj priči CarGo?????Zar je moguće da nije spomenut!!Zašto?Zabrsnjena tema,ili???Posla na taksiju zbog neregularnih sve manje,a studija diže potreban broj potrebnih taksista u gradu.Malo nelogično!!!! Opet igra brojkama i statistikom!!! Kobajagi novo zapošljavanje,povećan prihod od poreza i ostalih nameta.Socijalni mir!!! Povećan broj u nelojalnu i neregularnu konkurenciju dovodi takvu taksi službu u bankrot?Čini mi se da je to i cilj ove studije,naručen od nekih tamo?,zna se i od kojih!!!

kiza D

04.01.2021. 17:47

Netacna je duzina prosecne voznje, to bi bilo otprilike 600din prosek.450-500 je pravi prosekk.Cena je iz oktobra 2012 i zadovaljavajuca je kad ima posla.Trebalo bi povezati taksimetre u sistem i uvesti izdavanje fiskalnih racuna.

Miki

04.01.2021. 18:31

Ovo je 5 studija izvodljivosti koju smo platili a kao i prethodne 4 na žalost ce ostati mrtvo slovo na papiru... U zemlji u kojoj se pravo NE primenjuje a sve više diplomiranih pravnika? koji ćute? Slažem se sa principom oporezivanja svih branši po zaključku iz monitoring jer jedan sportraje godinama i to bi pokazalo da se pravnik mora sankcionisati?.... Monitoring o gradskom saobraćajnom preduzeću bi pokazala da ima višak šefova i ćata a manjak šofera i majstora... Zanimljivo je da se monitorinzi forsiraju uprivatnom sektoru dok nam razbucavaju EPS.....