"НЕСТЛЕ" ЗАСЛАЂУЈЕ ДОХРАНУ: Истраживања показала да у сиромашнијим земљама има више шећера и меда у производима за бебе

Г. В.

18. 04. 2024. у 11:41

КОМПАНИЈА "Нестле" додаје шећер и мед у млеко и производе од житарица за бебе, који се продају у многим сиромашнијим земљама, што је супротно међународним смерницама које имају за циљ превенцију гојазности и хроничних болести. Ове податке изнела је швајцарска истраживачка организација "Public Eye", а преноси "Гардијан". Истраживачи су у белгијску лабораторију на тестирање послали узорке хране за бебе, који се продају у Азији, Африци и Латинској Америци.

НЕСТЛЕ ЗАСЛАЂУЈЕ ДОХРАНУ: Истраживања показала да у сиромашнијим земљама има више шећера и меда у производима за бебе

Фото: Илустрација/Unsplash

Поређењем резултата и декларације на производу, откривен је додатак шећера у облику сахарозе или меда у узорцима "Nido", пратећег бренда млечне формуле намењене за одојчад од годину дана и старију, и "Cerelac", житарица намењених деци узраста између шест месеци и две године. Истраживање је показало да ниво шећера у наведеним производима, који се широм света продају под различитим називима, износи чак шест грама у Сенегалу и Јужној Африци, док је највећа доза вишка заслађивача пронађена у нигеријском узорку и износи 6,8 грама.

- Верујемо у нутритивни квалитет наших производа за рано детињство и дајемо предност коришћењу висококвалитетних састојака прилагођених расту и развоју деце - саопштила је потпаролка "Нестле". - У оквиру високо регулисане категорије хране за бебе, "Нестле" је увек поштовао локалне прописе или међународне стандарде.

Када је реч о главним европским тржиштима "Нестле", укључујући Велику Британију, нема доданог шећера у формулама за малу децу, нити у производима намењеним бебама између шест месеци и једне године.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Две звезде – једно спектакуларно вече!  Да загреје и преокрене будућност

Две звезде – једно спектакуларно вече! Да загреје и преокрене будућност

Рефлектори српске престонице синоћ су били уперени у две звезде - легендарног Здравка Чолића и заиста јединствену, потпуно нову звезду међу уређајима за загревање дувана - Плоом! У препуној хали 5 Београдског сајма, пред више од 1.500 људи и уз добро познате хитове као што су "Ти си ми у крви", "Чија је оно звезда“ и "Тебе чувам за крај", ЈТИ, прва и једна од највећих јапанских инвестиција и цигаретна копанија број један у Србији, лансирала је Ploom X Advanced - најсавременији уређај за загревање дувана са иновативном и јединственом HeatFlow технологијом усавршеном у Јапану.

10. 05. 2024. у 16:45

Коментари (0)

НОВАК ЂОКОВИЋ ТАЈНО У УРГЕНТНОМ ЦЕНТРУ: Ово су резултати прегледа после ударца флашом у главу!