KAD MUČE BAKTERIJE - SOK OD PARADAJZA: Istraživanje pokazalo efikasnost povrća u borbi protiv patogena

I. K.

11. 03. 2024. u 07:30

PREMA nedavno objavljenom istraživanj,u sok od paradajiza može da ubije salmonelu i druge bakterije koje mogu da budu štetne za probavni i urinarni trakt.

КАД МУЧЕ БАКТЕРИЈЕ - СОК ОД ПАРАДАЈЗА: Истраживање показало ефикасност поврћа у борби против патогена

Foto Shutterstock

Studija je objavljena u Microbiology Spectrum-u, časopisu Američkog društva za mikrobiologiju, a Džeongmin Song, jedna od učesnica istraživanja, ističe da je cilj istraživanja bio da se otkrije sposobnost paradajza i soka od paradajza da ubiju crevne patogene, uključujući salmonelu, identifikujući antimikrobne peptide kao ključni faktor.

Nakon potvrde da sok od paradajza zaista eliminiše salmonelu, istraživači su analizirali genom paradajza kako bi identifikovali antimikrobne peptide. Istraživački tim je takođe sproveo testove na varijantama salmonele koje se često javljaju, proučavajući kako deluju antimikrobni peptidi. Zaključak studije ukazuje na to da sok od paradajza nije samo efikasan u eliminaciji salmolene, već i nekih drugih bakterija.

LEGENDA KOŠARKE ŠOKIRALA EVROPU: Evo snimka na kome krade parfeme u Beogradu (VIDEO)