TREND NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: Deinfulenseri, novi trendseteri
Već godinama influenseri sa različitih društvenih mreža imaju sve veći i veći uticaj na potrošače, postajući nezaobilazni deo marketinške i prodajne strategije poznatih brendova. Kako i ne bi, kada pojedini imaju stotine hiljada, pa i više miliona pratilaca.
I, dok nasmejani i obučeni u odeću poznatih kreatora raspredaju o tome čiji je vazdušni đon bolji ili zašto je neka maskara baš ta koja je vama neophodna, s leđa im se tiho prikradaju deinfluenseri, počevši da im odgrizaju deo kolača, ali - sa druge strane.
Predstavnici relativno novog trenda kod nas, a i u svetu prisutnog tek nekoliko godina, nazvani su upravo tako, deinfluenseri. Reč je o osobama koje, poput influensera, imaju veliki broj pratilaca na društvenim mrežama, ali kreiraju sadržaj koji nije afirmativan po pojedine brendove i proizvode, već naprotiv, skreće pažnju na nedostatke kod „izvikanih“ imena. Na taj način pokušavaju svoju publiku da odvrate od kupovine određenog proizvoda a, često, i od kupovine generalno, jer su mahom na strani održive potrošnje i proizvodnje, koja je u suprotnosti sa zagađenjem do kog dolazi zbog tekstilne industrije. Većina deinfluensera na Instagramu, Tik-toku, Jutjubu i Fejsbuku zalaže se za štednju novca koji možete upotrebiti na pametnije načine od kupovine 15. para patika ili petih naočara za sunce, kao i rasipanja prilikom pazarenja precenjene haljine, rumenila, automobila… Ovi novi trendseteri trude se da svojim pratiocima demistifikuju određene proizvode koje njihovi oponenti, influenseri, dižu u nebo, često pokazujući i dokazujući pred kamerama da nisu vredni ni prebijene pare, a ni minuta njihove pažnje. Ukazuju na manjak kvaliteta, originalnosti, greške u tkanju, nepostojanost boja, pa čak i štetnost po zdravlje određenih komada odeće ili obuće, kozmetičkih preparata, šminke, prehrambrenih proizvoda...
S obzirom na to da znamo da influensere (debelo) plaćaju kompanije čije proizvode promovišu na društvenim mrežama, postavlja se pitanje da li neko (recimo konkurentski brendovi) finansira i deinfluensere ili su baš svi oni odabrali da se bave time samo zbog opšteg dobra. Istina je, kao i uvek, negde na sredini.
AKO VUČIĆ NE POBEDI, SRBIJU ČEKAJU TEŠKI DANI PO SVIM PITANjIMA... Darko Miličić poslao važnu poruku o aktuelnoj političkoj situaciji (VIDEO)
DARKO Miličić, proslavljeni srpski košarkaš i osvajač NBA prstena, oglasio se komentarišući udarne političke teme u Srbiji.
07. 05. 2024. u 12:54
NOVI ŠOKANTNI DETALjI TRAGEDIJE U SKADRU: Alma videla grozan prizor, pa otišla po decu i skočila u smrt
TRAGIČAN događaj u Skadru, gde je Alma Arazi izvršila samoubistvo skočivši sa troje dece reku Bojanu, šokirao je ne samo albansku javnost, već i ceo region.
07. 05. 2024. u 12:15
PEVAČICA NAJVEĆA PODRŠKA: Ovo je žena Si Đinpinga - prati ga svuda, a pomogla mu je kao što niko nije (FOTO)
KINESKI predsednik Si Đinping stigao je u Evropu prvi put posle pet godina. Juče je sleteo u Pariz, a osim Francuske, posetiće i Mađarsku i Srbiju.
06. 05. 2024. u 12:36
Komentari (0)