ZA PRIZNANJE 30 KANDIDATA: U trci za nagradu "Đorđe Vajfert" više od 30 preduzeća

J. Su. - S. B.

31. 01. 2021. u 11:11

VIŠE od 30 mikro, malih, srednjih i velikih kompanija u trci je za ovogodišnju Nacionalnu nagradu za društveno odgovorno poslovanje "Đorđe Vajfert", koju dodeljuje Privredna komora Srbije.

ЗА ПРИЗНАЊЕ 30 КАНДИДАТА: У трци за награду Ђорђе Вајферт више од 30 предузећа

Foto privatna arhiva

Konkurs je završen krajem decembra, a proglašenje laureta očekuje se krajem marta ili početkom aprila ove godine.

- Nagrada predstavlja priznanje laureatima, ali i podsticaj drugim kompanijama i organizacijama da, osim poštovanja zakonske regulative, kao podrazumevanog minimuma, svojim aktivnostima pokažu odgovornost i solidarnost prema društvu, zaposlenima, lokalnoj zajednici i životnoj sredini - rekao je Dušan Stokić, vođa Tima za DOP i rukovodilac Centra za životnu sredinu tehničke propise, kvalitet i društvenu odgovornost PKS.

Od ukupnog broja prijavljenih, 10 je u kategoriji mikro i malih, sedam srednjih, i 14 u kategoriji velikih privrednih društava.

Foto privatna arhiva

Kako Stokić podseća, takmičenje za Nacionalnu nagradu za društveno poslovanje Komora je pokrenula pre 14 godina, da se organizuje bijenalno, kao i da se ovo već tradicionalno i prepoznatljivo priznanje izdvaja od drugih po jedinstvenoj metodologiji, sveobuhvatnom pristupu, jasnim i transparentnim kriterijumima, kao i višestepenoj proveri kompanija.

Foto privatna arhiva

Pet je ključnih stubova društveno odgovornog poslovanja - odnos prema zaposlenima, prema životnoj sredini, ponašanje na tržištu, imovina i kapital, odnos prema društvenoj zajednici. Ravnopravno se tretiraju najznačajniji aspekti održivog poslovanja svake kompanije, bez obzira na njenu veličinu ili delatnost, objasnio je Stokić.

U prethodnih sedam ciklusa takmičenja učestvovalo je više od 400 kompanija različitih delatnosti i veličina koje su pokazale najbolje primere dobre prakse društveno odgovornog poslovanja.

Foto privatna arhiva

Istinska posvećenost društvenoj odgovornosti, kako pokazuje praksa i globalno tržište, može znatno da poboljša reputaciju kompanije, što je konkurentska prednost, jer dobar imidž podstiče poverenje klijenata i poslovnih partnera, stvara odgovornost u društvenom okruženju i motiviše zaposlene da rade za organizaciju kojom mogu da se ponose, zaključio je Stokić.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

AKO VUČIĆ NE POBEDI, SRBIJU ČEKAJU TEŠKI DANI PO SVIM PITANJIMA... Darko Miličić poslao važnu poruku o aktuelnoj političkoj situaciji (VIDEO)